Kirjaudu
lauantai, 7. heinäkuu 2007
no niin. nyt olen lakso-ovo-vegetaristi. toivottavasti se edes ediastää eläinten kurjia laitosoloja sillä en saa liittyä animalian nuoisojäseneksi mikä ärsyttää tosi paljon.
kirjoitampa tne villpvisti ja villtarinoita. mitmilloinkin mielessliikkuu! ; >
Yleinen
Kommentit