herättiin sitten vään myöhäsessä mutta niinhän saa lomalla tehdä! on sitä yritetty elää myös tätä päivää ilman että murehtis mitä huomenna tekee. se onkin mulle vaikeeta ku oon sellanen huolehtia tyyppi. mutta asia kerrallaan nii siitä selvitään. nytki kohta pitäs lähtee lenkille ku illalla käyään pizzalla, nii ei tuu ylimääräsiä kaloreita! :D taidan ihan kävellä jos se kunto sillä tapaa noooousis ;D